Pravila povrata


U slučaju određenih pritužbi, oštećenja tijekom isporuke, pogreške u prijenosu podataka ili neke druge nedostatke, molimo vas da nas kontaktirate u roku od 48 sati od primitka pošiljke. Kupac je dužan uložiti pritužbu u naš dućan putem e-maila na ilija@kulen.hr, telefonom na telefon: + 385915399999, u pisanom obliku u pravnom roku od 14 dana ili putem našeg internetskog obrasca za unilateralni raskid ugovora o kupovini.

Pravo na reklamaciju kupac/korisnika dobiva ako:

  • roba nije isporučena se u skladu s uputama iz narudžbe
  • Isporučena roba ne ispunjavaju standarde
  • Bilo je oštećenja tijekom isporuke

 Kada se roba primi, kupac mora provjeriti robu, a kupac je obvezan usporediti primljene artikle s fakturom, ako nešto nedostaje, odmah je potrebno napomenuti da se naknadne tvrdnje neće poštovati. Sve te pritužbe bit će riješene u dogovoru s ugovornim tijelom ili primateljem robe.


Language
Croatian (croatia)
Open drop down